torstai 12. toukokuuta 2011

lalalalalala life is wonderful...

Heips!
hoho! Pikkunen tauko on nyt ollu tässä kirjottamisessa mut ei se haittaa. Olin tänää stadis mun ihanien kavereitten kanssa ja löysin farkut! Haen ne tosin huomenna varauksesta ja sitten ostin kaks tollasta "jenkki" huivia. jee! Mulla on lauantaina balettiesitys ja sen jälkeen lähetään kamureiden kanssa LOHJALLE jee! Mulla oli eilen bilsan koe ja tänää enkun ja nyt ei oo tiedos ollenkaa kokeita, hyvä. Kesäloma alkaa ja sit pääse jokapaikkaa kuvailee ja kaikkee ilman mitään kouluu päivän ekana alta pois hoidettavana ja voi nukkuu ja ei tartte välittää mistää kokeista ah! Kumpa nää viikot menis vielä hitusen verran nopeemmin...


2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla! Olen varmaan joskus ollut sun kanssa samassa koulussa, jos oot joskus ollut sakarinmäessä.. ?

    VastaaPoista
  2. joo, oon ollu! muistan kyllä sut:D kiitosta vaan!

    VastaaPoista