torstai 27. lokakuuta 2011

10 faktaa!

Haasteen lahjoitti ihana Katja . Kiitos! On tosin kulunut hieman aikaa siitä kun tämän haasteen sain, mutta ei se mitään. Ideana on siis kertoa 10 faktaa itsestään. Joten pidedemmittä puheitta, let`s give it a go! :)


1. Matkustaminen on lempipuuhaani. No keneköhän ei olisi. Aina kun on mahdollisuus lähteä niin olen valmiina lähtöön!

2. Olen asunut Afrikassa. Perheemme oli siellä lähetystyössä ja tekemässä kehitysaputyötä ja tästä syystä olen päässyt asustelemaan sinne.

3.En ole Helsinkiläinen. Olen alunperin kotoisin Joensuusta.

4. Muoti ei ole aina kiinnostanut minua. Muoti tai ylipäätänsä pukeutuminen rupesi kiinostamaan minua vasta vajaa puolitoista vuotta sitten. Onhan siihen toki jotain kiinnostusta ollut aikasemmin , mutta se mitä kaapista ottaa ja laittaa päällensä on tullut tärkeämäksi vasta hiljattain.

5. Olen harrastanut balettia 11 vuotta. eipä siihen lisättävää.

6. Pidän myös poikamaisista jutuista. Kuten hetket jolloin saa korjata jotain pyörän ketjuja yms. ja ei tarvitse välittää meneekö käset likaisiksi :D


7. Rakastan laittautua! oli kyseessä juhla kuin juhla tai ihan vain arki niin laittautuminen on melkeimpä lempipuuhaani ja siihen varaan mieluiten aikaakin. Ihan vain sen takia, että olen melko hidas laittautuja. Pidän siitä , että millaa ei ole kiire.

8. Laulaminen ja tanssiminen on mun intohimot. Molemmat on mulle rentouttavia elementtejä ja rakastan tehdä kumpaakin!

9. Nolaan itseni tosi usein. Joudun harvinaisen usein tilanteisiin joissa nolaan itseni tai teen jotain tyhmää. Se taitaa johtua siitä, että oon tosi tosi tapaturma altis.

10.Nukkuminen ja syöminen on hauskaa.  Aamut jolloin ei tarvitse herätä aikaiseen ovat ihania <3 Rakastan tehdä ruokaa ja saada inspiraatiota ihanista ruokakaupoista ja kokeilla uusia ihania makuja!


Tää oli hirmu vaikeeta koska olen tälläkin hetkellä niin väsynyt, että tuntui ettei yhenyhtä sanaa saa kirjoitettua! No, nuo faktat eivät ole järin kiinnostavia, mutta hyvä jos jotakin sentään kiinnostaa. Lukijat HUOM. olen yhden lukijan päässä 50 lukijasta!! titittiisiididdi jee!

Haasteen saavat:

Taija
Nita
Hanna
Alina
Aino
Elina

                        Kimya Daws - Giving in

4 kommenttia:

  1. Paitsi että lukijoita voi olla paljon enemmän kuin kuvittelet, koska esim. itse stalkkaan vuodatuksen kautta, joten minua ei lukijoissasi näy. ;)

    VastaaPoista
  2. Totta! mutta tällä tarkoitin kirjautuneita lukijoita :)

    VastaaPoista
  3. hahahahha meille ei toki käyny paha faaaail :Dd ja noi oli kyl kiinnostavii !

    VastaaPoista
  4. ei toki! sanoin et oon tapaturma altis:D

    VastaaPoista